Friday, April 29, 2011


random 5am blog is random

these are the people who I look up to be they gyaru or not.......most are tho lol

(also no explanations.....cuz its MY blog and i can do what i want.)

1) Xiaxue & KayKay

2) Eilish & Monica

3) Lishaaaaaaa

4)Val <3

i would so marry her. like no joke.

5)   Frida  aka Waifu

6)Sakurina ~rina sakurai 

7)Nicole & Paris

8)The Kardashian sisters..mostly Khloe tho

9) Sara Goldfarb me in 40 years

10) Marla Singer

11) Sid & Nancy

12) Snooki & Jwoww

13) joan BAMF  crawford

14) Marilyn Monroe

15)Anna Nicole

16) Kimora & Tyra

17) 90's Club Kids

18) Ruki

and now for bed.

Monday, April 25, 2011

Super Nudy Brown ☆ Lense Review ☆

 I am not endorsed or affiliated with PP

 in any way. This review is not paid or sponsored. I bought these lense and these are my personal claims.

Woot woot! new lense! Well, kinda. Ive had this review hangin out in my drafts for a few weeks now, I just never edited the pictures lol. lazy much?


Geo XCH-624 Super Size Nudy Brown

Brand : Geo Medical
Diameter : 14.8mm
Water Content : 38%
Base Curve : 8.6mm
Life Span : 1 year disposal

Nudys are pretty natural looking They are a bit pixelated, but you wont notice the pixelation unless you're really close.

Being a 14.8 mm lense, These are pretty freakin enlarging lol! They do have a enlargement ring, but instead of it being black like on the Angel series, its a slightly darker brown. and Ive decided that no matter how big of a lense i wear, i will never get a halo! lol

Nudys are meant to look natural. And natural they are. They turn my eyes a very pretty shade of gold/bronze. In flash they can look a bit yellow, but in natural light they're hardly noticeable unless you're all up in my face.

These are ridiculously comfortable. I wore them for 12 hours once by accident and my eyes werent tired, dry or even uncomfortable. perfect for everyday.

design:  ★★★

                                                                                    enlargement: ★★★★★

                                                                                           color: ★★★

comfort: ★★★★★


Wednesday, April 20, 2011

Bad Gals April meet!

I should REALLY be in bed. I legit have to wake up at 8am to go to work.

but I'm so excited!

Ive been up talking to my Sa members about the next meet up.

We decided to do the meet in Louisville because its almost Derby week here and theres actually stuff to do!

But since two of our members have kids, and 2 are under 21, that  kind of cuts out a lot of stuff.

SO we decided on going to the zoo!

ok, ok so it doesn't sound fun at first~ but its gonna be! know why?

cuz April 30th is
wait for it

(Well Banba for Tori & I)

So its gonna be crazy fun!


the Zoos got new exhibits  and this cool new rock climbing wall and a zip line!

here's a list of  all the fun stuff we can do at the Zoo:
(taken from

Gorilla Program2:30 p.m. 

Giraffe Feeding -  11:30 a.m. & 2:30 p.m.

HerpAquarium Program - 11 a.m. & 2:30 p.m.

Islands Program – 10:15 a.m. & 3 p.m.

Lorikeet Feeding - At Lorikeet Landing, when the temperature is 50 degrees or above.  Nectar may be purchased at the exhibit for $2 per cup.

Meerkat Enrichment - 3 p.m.

Pygmy Hippo Program - 11:30 a.m. (Seasonal)

Seal and Sea Lions
            On Exhibit – daily until 4:30 p.m.
            Training Demonstrations – 10:30 a.m., 2 p.m. and 3:45 p.m.

Tiger Training - 11:45 a.m. & 3:00 p.m.

Zip Line

Thrills abound on this adventure attraction. Guests climb a 50' high tower (height of a 5 story building), the launching place for zipping 350' across the Zoo’s Waterfowl Lake and back again (length of a football field).

Enjoy the best views of the Zoo from the top of the trees!


Sky Trail ® High Adventure Course 

The whole family will want to try this exciting high adventure course at the Zoo! The Sky Trail is a safe yet thrilling experience. Adventurers will see the Zoo from a whole new perspective from their perch high above the ground.

About the Sky Trail:
  • Two stories tall
  • Over 22 challenging elements including Rickety Bridge, Tremor Bridge and Quarter Cargo Net plus footlines, balance beams, rope ladders and more!
  • Unique tracking system that allows participants to move freely throughout the course without disconnecting
  • Available for all ages 

    doesn't that sound fun????

    but yeah, its like 4am.. So I'm gonna go to bed. night guys!

Saturday, April 16, 2011

Summer, Manba, Banba, Tsuyome, LIFE!

Hola! Long time no blog~ sorry! works been keepin me busy.

But anyway~ So its  almost freakin summer! you have no idea how long I've waited  for summer!

This winter was so long and cold and stupid!

I'm ready for bikinis, water balloon fights, cook outs, swimming, summer adventures and


 So everybodys heard about the "Manba Revival" in the May EGG right?


see,  Kaa-tan approves!

Though it may not be a FULL revival like in 200...4? yes 2004...It's still good to see Extreme styles come back in sty;e, even if is only for a few months.


So since extreme is  back in, I decide that for my summer style i was gonna go Tsuyome Banba / Banba. 



The term Banba originated from Barbie-kei or "barbie gal". Banba can be classified by pale or dark skin depending on their personal preference.hairstyle varies but is often crimped, curled or braided, with fringe (bangs) off to the side. The teased bee-hive-esque do (think Elvira or Amy Whinehouse) seems to be a favorite as well.. Clothing is like club wear, T-shirt dresses, leopard print, knee-high stockings, bright pumps, stiletto boots, fishnets, oversize bags. Often times they wear gemstoned false eyelashes or gemstones on the inside corner of the eye.

This could be seen as a lighter version of manba, but is really a style in it's own. Makeup is considerably lighter than manba and does not include face stickers or very heavy block white makeup. Hair tends to be either natural or neon colours, often with a side-swept fringe (bangs) and curls or braids. 

Clothing originally started out as literally bright, 'Barbie Style' clothes, like a bright pencil skirt, platform sandals and a bright shirt. Banba then moved on to general club wear and were often seen in popular Psyche brand Shanit Core during it's boom last year. One variety of banba includes Bosozoku (Biker) Banba.


Lighter version of Banba 

This is very similar to banba, the main difference being that tsuyome has lighter makeup than banba.

The term 'tsuyome' can be applied to many things, but in this context tends to mean a lighter version of banba. 
There are no set rules to this style, it's very general and it can be difficult to tell whether someone is tsuyome or banba. However, tsuyome will always have light pink lip colour at the most, never the block white that some banba wear. 
One way to spot tsuyome style is to look at what the person is wearing. Tsuyome should include a little 'wild' clothing/accessories, such as a ripped tee, leather fingerless gloves, headband/wrap, skull belt buckle, graffiti print, etc. There is usually some hint of hip hop, rock and/or biker to tsuyome. Although tsuyome is an incredibly vague term, so gals can really interpret it in a lot of ways, there is a general feeling of a strong/fierce gal image.

now I know I talk a lot of shit about Cocona and her Butterface, but I will say that i LOVE her makeup and her body. No joke. I want her body. just not those terrible faces she makes -__-;;

anyway~ I consider Butterfa--Cocona, Tsuyome banba, so I will most def be turning to her for makeup inspiration this summer:


but her look will more than likely be my Work/ lazy days makeup. For days when I'm just hanging out bein awesome (yeah right) I'll be pullin my inspiration from 6th and 7th gen. Banbas from Angeleek Saori, Hanne, Aya, and  of course Kyon, along with  other Banbas from then till now:

her legs are creepy, But her EYE MAKE!!




some sexy bitch

another sexy bitch

kyon, saori and Sumi (?)


kyon and Sumi







also, since a lot of Banba use a fair amount of glitter in their makeup, and since I dont have too much glitter anymore since i switched to Baika/Rokku style (Rokku-Rock = Rock style tee, stripes, plaid, skull prints, denim etc. Baika-Biker =  Biker style is characterized by lots of black,bright colors, leather, chains, and plaid. The style is ultra feminine and nods to the Vivienne Westwood punk-rock styles of the 70's in the UK ), I  shimmied  over to the Ebay  and picked up a Big Ole' Bunch a Glitter =3

Only $25 some more!
and i know, I know, its prolly not the best quality glitter, but chill, It's fuckin glitter not a coat hanger abortion!

PLUS! i get a lil mini 5-piece brush set and 10 pairs of lashes!   

What kind of gal would I be to pass up lashes????

and in a nod to AV (Adult Video) Gals, with a push from Shaka, I bought a hella sexy bikini.

My boobs most def  arent that nice, but I can fix that.

So I gotta work on gettin my body back in summer shape so I'm not some fat blob at the pool.

But yeah, thats it for now.

Are you guys excited for summer and the manba revival?